Söndag

Hej på er! Har haft fullt upp hela dagen, vaknade upp vid emelies fötter idag. Tror ni jag blev glad eller? Inte varje dag man ser sin bästaväns fötter det första man ser på morgonen. Ne men riktigt härligt att ha henne där bredvid mig, sen kolla vi på The last song (om jag lipa, emelie tog ju självklart fram kameran och filmade också hehe)och sedan åt vi frulle, tog en promenad till bussen som förde oss till stan. Vi solade, drog hem till henne, gick till bussen som tog mig hem, tog en promenad och sedan hamnade jag i skövde!!!
Nu ikväll har jag varit barnvakt, rensat hela min garderob och bytt ut vinterkläder till vårkläder. (måste rensa lite nogrannare snart igen) och packat upp allt från 2 veckor i lidköping. Så har min söndag sett ut exakt, har även hunnit äta en god middag på hemmalagade biffar och potatismos. Gött :)
Nu ska jag lägga mig ner i sängen och läsa bok, sedan stänga ögonen och sova. Hörs imorgon Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0