What do you think?

Hmm, funderar på att ta en liten "blogg-pause" under påsklovet som kommer nu, jag är inte helt hundra men funderar på det. Ska höra med Emelie sen, det kommer bli mycket träning och umgås med Emelie nu på lovet så jag prioriterar hellre det.
Nu sitter jag i alla fall hemma och ska strax gå till skolan, missade första lektionen då jag vaknade halv nio men nu har jag duschat och är fräsch. hahha var ju tvungen att duscha nu för igår när jag kom hem vid nio från träningen var jag skit trött och svettig och somnade i min säng, så det var därför jag försov mig. Jag vaknade med smink, träningskläder, svettigt hår och oborstade gaddar. MYSIGT
Men som sagt, nu ska jag tralla iväg. Ha en bra sista skoldag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackraste flickan ♥

2011-04-15 @ 19:40:04
URL: http://ttrytocatchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0