2 days

hej på er! jag mår såhäääääääääääääääääääääär bra!!! haft en så jäkla bra dag. fika med några tjejer från klassen, fika med linne sista gång och sedan mötte jag upp alla 6 tjejor och handlade thaimat och satte oss hos mig och åt, spelade monopol och åt glass. ååååh vad jag kommer sakna dom! när jag sa hejdå till dom två sista (borren och jessica) så kom tårarna! då kunde jag inte stå ut mer.
juste, på torsdag åker jaaaaag! :D fick reda på det idag, 7.30 går flyget! kommer byta flyg i först frankfurt och sedan chicago, sen flyger jag till Iowa!!!!!! så jävla taggad. imorgon drar jag till mamma och säger hejdå till emelie, morfar och mamma som inte kan hänga med till landvetter. sen sover jag hos mamma, och på onsdag morgon drar jag tillbaka till skövde för att packa det sista osv! kan inte fatta att jag faktiskt åker nu, trodde aldrig att denna dagen faktiskt skulle komma. helt sjukt!!!! fick också reda på att jag kommer ha skoluniform, coolt ju, khaki byxor och polo t-shirt. haha kommer se ut som värsta tönten, men vafan detta året är ju till för förändringar!! :) har massor saker att fixa nu innan jag sover. hörs imorgon pusss!♥
åh herre min jesus vad jag kommer sakna er♥

Kommentarer
Postat av: Sagge

Kommer sakna dig med älskling,

2011-08-24 @ 08:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0