2a augusti 2011

igår somnade jag med min bästis. och jag vaknade ensam. haha det var hemskt, ville inte att hon skulle åka tidigt och jobbaaa! idag har jag inte gjort så mycket, åkt till stranden och badat med min åttaåriga lillsyrra och våran lika gamla syssling. vi hade lerkrig i vattnet, det gick vilt till. haha. jag känner mig så jäääävla dryg, sorry alla för att jag var så deppig igår. men var väldigt negativt laddad. lol. aja, fortfarande inte hört något om placering eller hostfamily. juste, igår i skövde köpte jag mig en new york-keps, marinblå fick det bli. fett nice! badade igårkväll också, älska svenska sommarlivet lite eller? ändå sitter jag och klagar på att jag vill åka iväg, men jag har väl tur om jag ens får åka i år!!!!!
en favoritbild på mig och min bästis, fan vad du är bra. finns ingen bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0