can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår bra. Är trött, glad, förväntansfull, förtvivlad, frågande och lycklig. lite blandade känslor alltså. dom senaste dagarna har jag umgåtts med mina fina vänner saga och jessica. haha saga har sovit hos mig i två nätter nu, lol. men det var mysigt, vi har kollat film, spelat crash bandicot till fyra på natten, bakat, spelat sims tre, dött av skräckfilmer, busat med syrran när hon sover, varit hos vårdcentralen, käkat pizza och skrattat. behövde verkligen de senaste dagarna :)
just nu sitter jag och kollar på one tree hill. bara 14 avsnitt kvar av säsong 8, waaaaah!!!!! fan snart är det slut, kommer lipa haha. vet ni vad? jag vill tacka er för att ni stannat kvar här hos mig trots att jag inte bloggat på tre dagar. hade till och med besöksrekord igår(?) haha sick. anyway, thanks dude!
nu ska jag sova, orkar inte (eller vågar inte) gå upp och borsta tänderna så ska bara lägga mig och sova när detta avsnittet är klart. hörs imorgon, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Sov gott! :)♥

2011-08-17 @ 01:13:59
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0