do this and you won't regret a second

godmorgon! usch fan va trött jag är, och klockan är redan halv nio... nu är det bara ca 23 timmar kvar tills jag sitter på flyget mot frankfurt, omg!
juste igår så köpte jag äntligen ett par nya fina jeans, converse och present till min jämngamla värdsyrra Lauren som fyller år på fredag :) vid tre träffade jag emelie i lidköping, vi köpte ett paket kakor och sätta oss på en gräsplätt i stan. det har nog aldrig varit så spännt mellan oss, vi hade inget att prata om, vi bara satt där helt tysta, sa något ibland och sådär. haha sen började vi lipa, vi såg hemska ut! vi gick hem till henne och gjorde iordning oss, mötte upp mamma, hennes boyfriend och mina två systrar. vi satte oss på en thairesturang!!!!!! och käka och hade det trevligt, sen började helvetet igen... haha vi stod mitt i stan och grät som om jag skulle dö, typ. det var så hemskt, kunde inte andas när jag gick ifrån henne, grät så mycket. min emelie, min allra bästaste vän emelie. du är värd något som inte ens existerar, du är så förbaskat bra och älskad♥
men nu ska vi inte prata om det. ska strax äta frukost och sedan säga hejdå till morfar och gun(morfars syster, hon har varit vår nanny sen vi var små) och sedan köpa massa godis till familjen, sen drar jag tillbaka till skövde! måste säga hejdå till mamma också, men det kommer gå bra, det ska inte bli några tårar idag! hörs när jag är back in skövde, pusss
självklart skulle syrran ta kort, så här får ni. någon mer som tycker att man är som vackrast när man gråter? haha lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0