hello america

heeeyyy! ar framme nu, eller var ju framme 4pm igar, men ah. sa igar nar jag var framme sa akte vi till the mall i cedar rapids, staden jag landade i. kopte mina skolbyxor, (har skoluniform) det ar typ chinos fast utsvangda, lol, inne pa american eagle. kollade inne pa victorias secret ocksa men nasta weekend ar det sale dar sa vi drar dit da och shoppar. vi at mat dar ocksa, kina mat. tog orange chicken (kyckling med naogn smorja pa) och nudlar, fick en lyckokakaocksa, det stod att om jag foljer andras rad sa kommer allt bli bra, stammer val kanske :)
juste jag har inte fatt mina vaskor heller, min stora resvaska var 25 kg, och behovde inte ens betala, sen en annan typ stor vaksa var 6 kilo som jag ocksa checka in. 31 kg awesoommmmeee! vilken jaaaaavla tradgard dom har eller, den ar hur big som helst! huset ar ocksa grymt fint. hunden gracie ar skit sot. och det ar massa deers i tradgarden hela tiden, som ater typ notterna fran traden, dom har sanadar ekollon trad eller va det heter, sa inatt dromde jag att fem stycken deers attackerade mig lol. deers ar alllts[ radjur typ. ekorrar ar det ocksa massa i tradgarden.
nu sitter jag och ater frukost, ensam hemma. hittade grovt brod, eller det var val som vitt fast grova kanter haha. hittade inget smor heller sa det fikc blu nutelle, och sjalvklart den coola mjolken. haha u gotta looove america. nar jag vill till skolan sen ska jag ringa linda, sa hamtar hon mig och kor mig dit, sen ska jag hanga med lauren och hennes kompisar ut och ata innan skolans forsta football game this semester. it's her birthday today! pa lordag ar det nagon irish sak med massa folk, sa da far jag traffa lite slakt, ska kopa telefon da ocksa for min funkar inte har.
nu ska jag gora en liten tour i mitt nya rum at er tankte jag, see u later! xoxo

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas du har det bra sötnos! ;D har du skype eller? :)

2011-08-26 @ 16:58:08
Postat av: ellen

ååååååååååååååååååååååååååååååh, gumman!

verkar som du verkligen kommer älska året i amerika! loveeeeuuu <3

2011-08-26 @ 19:40:49
URL: http://eellenduvet.blogg.se/
Postat av: Louise

Har du fått ditt bagage ännu? =)

2011-08-27 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0