i don't wanna be anything other than what i've been tryin' to be lately

heeeeeeeeeej! hur mår ni? jag mår super braa! igår drog ju jag som sagt till Rix FM Festivalen med erica, det var grymt! så jävla bra artister!! erik hassle, erik segerstedt, danny, hela EMD, andreas johnson, ulrik munther, love generation, broken door, nicke borg och CHRIS MEDINA!!!! det var så jävla mäktigt med chris medina när hela göteborg sjöng med till What are words ♥ och gissa vilken låt eric segerstedt sjöng? I DON'T WANNA BE (typ my favorite song) det var grymt det med, har det på film!!!
Hursomhelst, om en kvart ska jag ringa EF och fråga lite om flygbiljetter! Klockan två ska jag fika med hela gamla klassen en sista gång, vid tre träffa linnea och vid fyra möta upp alla tjejer för att handla och sedan gå hem till mig och äta och umgås innan jag åker :) så jag har fullt upp, så vi får höras lite senare :)
chris medina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0