in the american way

kass update. igår mådde jag som jag försänade, trött som fan. lördagskvällen var rolig, va inte med så mycket (kom hem redan halv tolv) men det var ändå lungt, om jag hade stannat kvar hade jag troligen kommit hem klockan 6 som dom andra och jag är efterklok och är glad över mitt beslut att åka hem.
hur mår ni då?♥ jag mår toppen idag, jävligt trött men det är ändå bra. har haft avskedsfika för släkten här i skövde idag, det gick bra. hade "öppet hus" från tolv idag så det har vart folk här hela tiden. att säga hejdå till dom flesta var inte så jobbigt, det kommer nog bli jobbigare med farmor som jag står så nära. fick även pengar av släkten. 1260 svenska kronor och 80 dollar, juste två 25 centare också :)
mina första dollarsedlaaaaaaaar!!!! :) nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tua

Hoppas Verkligen du kommer iväg Emelia! EF i USA säger att dem redan börjat säga nej till studenter. De är fortfarande 400pers oplacerade detta året och de beror på skolorna som ej tar emot studenter + brist på värdfamiljer. Studenter som inte fått en placering innan sista Aug kommer inte få åka till USA är vad min EF representant säger. Dem erbjuder nu istället Canada, Hawaii i ett halvår eller Costa rica. Håller tummarna för dig! Hoppas verkligen du får åka iväg! All lycka till

2011-08-16 @ 23:01:57
URL: http://celiyslillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0