iowa

aaaaaaaaaaah det som aldrig skulle hända har hänt!!! jag har gått och blivit med värdfamilj, wohooooo Iowa here i come! jag bor i dyersville, kommer gå på en privat och romersk katolsk skola (vet dock inte vad detta innebär)! kommer antagligen åka nästa vecka!! har mailat dom men dom har inte mailat tillbaka!!
Värdfamiljen
  • Värdmamma Linda 52 år gammal, lunchchef
  • Värdpappa Tom 57 år gammal, tekniker
  • Värdsyster Lauren 17 (like me) år gammal
  • Värdsyster Abbie 19 år gammal, bor inte hemma
  • Värdsyster Morgan 21 år gammal, bor inte hemma
  • En hund, vet inte vad den heter
vet inte så mycket än alltså efterosm jag inte pratat med dom, men har skickat iväg ett mail (tänk om dom inte vill svara för att jag skcikade ett dåligt mail?:o haha) och blivit vän med alla systrar!!! so exciteeeed, this is really happening!!!! hörs när jag vet mer, pusssss

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, äntligen, vad kul! :D hoppas det blir riktigt skojj nu! 

& du får ha det så bra!! :D <3

2011-08-19 @ 23:16:24
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0