last days

okej. forlat for att jag har san dalig uppdatering men jag har ju ingen egen dator an. ska forsoka fixa mobil idag eller imorgon ocksa. nu sitter jag ensam hemma och atit lite, testade jordnotssmormacka, en friut rollups, fruit by the foot ch en fruitsplash. det ar sma pasar med nagra godisar i, tyckte inte om dom. sa tankte beratt lite om forsta skoldagen nu..
1 period - Intro Applications (datakunskap)
2 period - Health
3 period - Thealogy (pa a-dagar) PE (gympa pa B dagar)
4 period - Composition (engelska)
5 period - Am History
6 period - Algebra 1 (matte)
7 period - free (gora laxor)
8 pariod - Free (gora laxor)
Sa forsta dagen var ganska jobbig, hade nagra andra kurser da an vad jag hade idag, bytte igar efter skolan. men orkar inte beratta allt, gick till en lektion, gick till den andra osv. At lunch, eller nej jag at ingen lunch for hade inget lunchkort men har fixat det idag. Efter skolan var det cross country practice, det gick bra. har traningsvark i benen, sprang on the hills sa jag, det var jobbigt. Efter traningen drog vi till anna som hade lagmiddag, vilket javla hus dom har. skit stort med stor pool och allt. snart ska jag josi och lauren dra till affaren, sen har jag lite laxor att gora. vadret har ar bra, runt 25-30 varje dag. jag har haft mycket hemlangtan igar och idag, ni vet att jag alskar er jatte mycket och just nu saknar jag er massor. ska kolla tv med josi nu, pusss

Kommentarer
Postat av: Uncle Alex !

hej Emelia !



Gött med lite uppdateringar, men efter typ en vecka har jag fortfarande inte riktigt fått kläm på familjen, vem är Josi ? Lauren är tjejen i familjen eller ?



Ha det !

Alex!

2011-09-02 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0