.

först och främst vill jag säga att jag behöver gå till ett spa under jullovet! omg in rygg, axlar och ncke är så jääävla ömma. idag har ryggen vart en riktig pain in the ass, har knappt kunnat böja mig... men vill inte klaga för mycket sånu lämnar vi det. äntligen har vi lämnat in vårat projekt i engelskan, som var en final. det var en portfolio med hur mycket papper som helst och man skulle ha ett tema som man skriver med, jag var en tourguide  sverige! snart ska jag raka benen, wohoooo! typ dagens höjd punkt, att få rakade ben! nu slutade precis ett progrm jag kollat på så nu ska jagraka benen, se göra lite läxor. å vad jag saknar er där hemma, så himla mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0