helgen

har haft en jatte bra helg! i fredags sa var jag ju hemma, pa lordagen madde jag lite battre och amie och levi hamtade upp mig, vi drog till amie och sedan till anna! dargjorde vi iordning oss och sedan drog jag, amie, anna, levi och nick till the hockey game. saints vs riders. vi vann med 3-0. det tog oss typ 20 minuter att hitta till hockeyarenan, det ar i dubuque, och vi drog efter third period fran matchen for att slippa vanta pa alla bilkoer. vi drog till taco bell eftersom nick aldrig vart dar, han at typ halva menyn. sedan drog vi till walmart och jag tanker inte beratta mer om det hahha! sedan drog vi till anna, kollade bridesmaids och somnade. i sondags sa at vi en jatte god frukost med fruktsallad, pannkakor, agg, bacon och te. sedan drog vi till kyrkan och sen korde anna hem mig och amie. igar var aven morgans fodelsedag, min vsyster alltsa! 21 ar, fast dom furar typ knappt fodelsedagar har. eller dom far present fran foraldrar och grandparents och sedan ater tarta. thats it, inget kalas eller sa. nu ska jag ta lite glass och oreos och kolla tv! pusss
en grej jag haller pa med har borta ar att jag samlar alla sanna hara minnen under aret. kinapinnar fran huhot, pinne fran starbucks som haller kvar varmen i muggen, kort fran psycic woman, flygbiljett, homecomingmiddag inbjudningskort, tva biljetter for saints hockeygame, starbucks brun hallare sak, kort dar det star "homecoming? david trenkamp" pa. papper med alla namn fran cicago med ef, tva biobiljetter, biobiljett fran paranormal avtivity 3, saints matchschema som magnet, hotellnyckel, kort fran forband, homecoming biljett, biljetten for the script konserten, sadan dar papper fran lycko-kaka, senior picture fran andrea keegan, amie&levi homecoming, ame cross-country picture! tanker gora en scrapbook-bok med detta och bilder fran hela mitt ar nar jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0