i † skolan...

Hej på er! Kom på värsta smarta grejen. jag kan ju skriva på google translate och sedan kopiera till bloggen för att få å,ä och ö. Hur mår ni alla? Jag har så jäkla mycket i skolan just nu, vi har ju alla finals nästa vecka, + en stor jävla portfolio med tusen papper i som ska in imorgon! men jag är nästan klar, mitt tema är "Tour guide in Sweden. Hur grymt är inte det? Aja nu ska jag fortsatta jobba vidare, och tack farbror alex för din fina kommentar. Vi hörs senare, kanske t.o.m. ikväll :) †

Kommentarer
Postat av: Uncle Alex

haha !

Vad har jag skrivit nu då ?



Minnet är bra men kort.

och inte hunnit vara så aktiv här senaste tiden.

2011-12-14 @ 08:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0