i took my love and i took it down

sitter med hela familjen nere i the basement, vi lyssnar på "journey", min vpappas favorit ban som är jätte mysiga att lyssna till. vi har suttit här nere nästan hela dagen, jag har pluggat, så har även lauren, abbie har pysslat och vi har bara umgåtts här nere i nedervåningen. jätte mysigt. nu ska jag snart gå och sova, imorgon har jag finals i 1st, 2nd och 3rd period. sen slutar vi för dagen, på tisdag har jag finals i 5th och 6th period, och på onsdag ar jag ledig för jag har study hall under 7th och 8th period. mår jätte bra just nu, allt är så himla bra. önskar dock vi hade snö, men man kan inte få allt i livet, ha det så bra, älskar er där hemma i sverige sköt om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0