jul-lista

Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ge -
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst
Hur och med vilka ska du fira jul i år?
I Iowa, USA med min vardfamilj. Ater mat pa julafton och oppnar paket pa juldagen.
Vad önskar du dig i julklapp?
Pengar!!
Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Hatar kalles jul
Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Ja, har inte sa mycket forvantningar. Jul ar ju jul, och julen ar alltid bra
Har du firat jul utomlands någongång?
I ar blir det det ja
Vilket jullåt är den bästa?
Har ingen aning.. All i want for christmas kanskeeee
Vilken julfilm är den bästa?
definitivt inte tomten ar far till alla barnen, har inte ens sett hela den filmen. har ingen aningg
Har du varit Lucia någongång?
Japp 2 ganger!
Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Oj jag har ingen aning. Gillar julaftorna hos farmor med min fina familj, ar namligen ett stort fan av min farmor ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0