julshopping

godmorgon! Klockan ar nu 9.42 pa morgonen och ska strax sminka mig och satta pa mig klader, om naon timma drar namligen jag till Iowa City med mina vsystrar Lauren och Morgan! Jag ska forst forsoka handla klart julklappar till alla, SEN kan jag shoppa till mig sjalv! och for er information sa har jag lite svarigheter arr ga idag, eller att gora allting egentligen. Traningen igarmorses var nastan endast lar och vader, redan dom forsta 3 minuterna kande jag hur mina ben blev svagare och under hela dagen var mina ben sa himla svaga. dom skakade typ, eller alltsa jag kande bara hur jag skulle falla ihop haha. men det kanns gott i alla fall! ni far ha en fin lordag sa hors vi ikvall, eller natten for er. ha det bra, puss ♥
en bild pa mig fran turkiet for ca 2 arsedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0