tack

Hej på er! Imorses skippa jag träningen, somnade klockan 2 på morgonen så jag var lite för trött för träning 7 på morgonen. Ska i alla fall ut och springa om nån timme. Hur mår ni då  Jag mår jätte bra. Igårkväll avslutade jag juldagen med mina tre amerikanska sytrar, i soffan, 12 på natten med två filmer och mormors cookies. Igår så insåg jag hur mycket jag älskar min familj här i USA, domär så underbara och jag gillar dom till tusen!
Hej på er! Imorses skippa jag träningen, somnade klockan 2 på morgonen så jag var lite för trött för träning 7 på morgonen. Ska i alla fall ut och springa om nån timme. Hur mår ni då? Jag mår jätte bra. Igårkväll avslutade jag juldagen med mina tre amerikanska sytrar, i soffan, 12 på natten med två filmer och mormors cookies. Igår så insåg jag hur mycket jag älskar min familj här i USA, dom är så underbara och jag gillar dom till tusen!
Jag vill också tacka min värdfamilj för dom fina julklapparna och framförallt min fina familj där hemma. Tack så hemskt mycket för att ni skickat paket ända från sverige med julklappar och brev, dock har jag ju inte fått paketet från pappa och min bästa vän än :) Det jag fick i julklapp var,
mammas slakt:
  • 2 tidningar, veckorevyn & solo
  • mia&klara serierna
  • 2 chokladkakor, nonstop & daim
  • 2 ramar pa mina 2 systrar
  • lite saker for kroppen
  • mascara
  • nagelack
  • smycken
farmor
  • veckorevyn och en sminkvaska fran las vegas (dom var i las vegas och cali i spetember) med 72 dollar i.
tack så jätte mycket allihopa!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0