Certificate Of Health

Hejsan allihopa!! Står i köket och lagar lite mannagryn just nu, efter två timmars simning med klassen då livräddning m.m. ingår så blir man jäkligt hungrig! Men en sak har lättat min dag idag, det är nämligen så att nu har jag skickat in det sista pappret till EF ocg det betyder att det enda jag behöver göra nu är att vänta på en familj. Det kan ta välidgt lång tid, antingen kan jag få det nu i mars eller i Augusti någon vecka innan jag åker men ändå, är så himla excited!!! Kan inte förstå att detta är sant, att jag kommit så långt nu!! Jag är nästan där, bara fixa visum sen packa och åkaaaa! :) Fast det är ju vissa saker jag inte vill lämna men det berättar jag om någon annan gång.
Jo angående usa... Om det är några som inte alls förstår vad jag pratar om och har ett stort frågetecken i skallen så är det så att jag ska åka som utbytesstudent till the us ett år nu i Augusti. Så självklart kommer denna bloggen handla om detta, så om ni inte gillar det- stop reading!
Hoppas ni får ett fint slut på denna dag! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0