job

Godmorgon! Ni har väl nyligen vaknat (om ens det) antar jag. Jag själv fick motvilligt gå upp ur sängen kvart över sex! Har nu suttit på jobbet i över en timma. Fryser så jäkla mycket och hittar inte värmefläkten som jag brukar ha under benen (tolka det inte på fel sätt, under bordet).
Men klockan 18.00 slutar jag och när jag kommer hem ska jag kolla Bounty Hunter och OTH! :) Hahahh alltså jag och mitt One Tree Hill alltså, det är ju så jäkla underbart att se! lever mig riktigt in i serien också, kan sitta någon dag i skolan och fundera på hur jag ska lösa vissa problem som dom i oth har, och sen påminner jag mig själv att det faktiskt inte är mina problem. Hahah. Jaja, som sagt jag är ju på jobbet! Men vi hörs ikväll Ha en fin söndag ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: Hej! Gud va kul att höra! Tyvärr kan jag inte svara på det för 1. Jag kunde inte åka med på NY resan då jag fick min familj på så kort varsel och då var det redan fullt och 2. Jag åkte inte med EF, jag åkte med Explorius..

Hoppas du hittar någon annan som kan svara på frågan. Om det är något är det bara att höra av dig! Frågor, hemlängtan eller vad som, jag ställer jättegärna upp! :)

Ha det så sjukt kul, är avis att du ska åka!!

2011-02-27 @ 14:57:46
URL: http://victhing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0