kalla den vad du vill - bollarna

Har ägnat min kväll åt att baka negerbollar! Emelie bjöd nämligen på det hemma hos henne i måndags och kom då på att det var några år sedan jag gjorde några själv, så nu står det ett fåtal bollar i kylen!
Dagen har spenderats i Skövde med min lillasyster, det blev fika och shopping!! Jätte mysigt att ha henne med ♥
Va även hos tandregleringen imorses för att sätta dit en tandställnings-räls i halva munnen där nere. Och nu har jag världens tandverk och hittar ingen Alvedon/Ipren osv. Jätte jobbigt!!!
Lite roligt sätt att sälja dessa så kallade "kalla den vad du vill"!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag sa till dig att emma skulle va hemma innan 2.

för pappa hade tagit bort massager bara för att vi alla han och emma skulle umgås tills kvällen,för senare skulle han jobba..

så nu förlora han både tid och pengar.

men som sagt jag sa till dig!

va ju inte marie hon skulle till utan pappa,

men försent nu.

gör bara inte om det för han förlora mycket på det!!...

2011-02-16 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0