leopard

Hej allihopa! Hur mår ni? Troligen bättre än mig. Huvudvärken vill inte riktigt gå med på en skilsmässa om man säger så, hehe. Men för att göra det bästa av situationen så dricker jag te och kollar efter lite inspiration.
På min dator så har jag en mapp, "Inspiration" där jag har allt från mode bilder till tips osv. Tänkte börja visa er någon bild lite då och då faktiskt om ni skulle uppskatta det.
Det här är en bild från Hanna Montazami's blogg
En fin liten sommarkjol. Tycker det är så jäkla fint till sommaren när man känner för att ha lite mer slappt istället för ett fodral eller så. Har en liknande svart/vit randig men ska fortsätta leta efter en leopard mönstrad!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0