river flows in you

Sitter och spelar lite piano men tog en paus, mår inte toppen så får ta det lungt. Har spelat bl.a river flows in you. Den är så himla vacker när Yiruma spelar den, tråkigt nog kan jag inte spela lika bra och har dessutom inte lärt mig hela låten än. Men jag tänkte fråga er en sak, kan inte ni alla ge mig en liten utmaning. Säg en låt som ni tycker jag borde lära mig spela, så väljer jag någon av dom och sen får vi väl se om jag lyckas lära mig den ? :)
Tyckte det var en liten rolig idé, men som jag såg på jessicas blogg, hon pratade om att det är så pinsamt om man säger t.ex. " Vad tycker ni?" Och sen svarar ingen får alla är så fega. Och det har hon ju rätt i. Men aja, skriv om ni vill utmana mig ! Haha, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0