11e Juli 2011

hej på er! fyfan vad trött jag är idag eller, kom hem tolv igår. hade först en jätte mysig dag med emelie i lidköping, vi gjorde som bestämt. köpte oss en kebabsallad och satte oss på en filt i stadsparken och käka, så jäkla gött med sommar!! vid 8 mötte jag upp hannah och linnea för att ha en myskväll och träffa varandra en sista gång, hannah åker ju till argentina på fredag :) så himla glad för hennes skull, och snart är det min tur :)
nu sitte jag och pratar med farmor i telefon, hon ville meddela att parkeringsbötern i köpenhamn är dyr! så nu vet ni att ni ska se upp för det om ni åker dit! skulle träffat simon ikväll men så blev det inte, så istället åker jag med familjen till mormor och hämtar flyttlådor för här ska packas! måste ju packa ner hela mitt rum, eftersom vi bor i ett annat hus när jag kommer hem :) men nu ska jag rensa kattlådan och se vad syrran sysslar med, hörs ikväll!
vi tre tjejer som åker nu, linnea till vänster som åker till Italy i augusti, hannah som åker till Argentina på fredag, och jag som åker till USA i slutet av juli ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0