24e juli 2011

hej på eer! hur mår ni? jag mår super! lite smått trött fortfarande (kan bero på att jag, emelie och syrran sov i tält inatt) men annars är det fint fint. haha jo igår så fick jag och emelie en idé om att tälta, förra året vi skulle testa det gick inte så bra så vi ville göra ett nytt försök. trots regnet så satte vi upp tältet och syrra hängde på. måste ju bara säga att sova ute i regnet, är nog det härligaste som finns. så jäkla härligt!
nu är vi mätta och belåtna efter en god frukost och om en timme tar jag bussen till skövde, en vecka kvar med jobb. fan vad götttt. har fortfarande inte hänt något på USA-fronten, så finns inte så mycket mer att säga. hörs senare, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0