efter regn kommer solsken

hej på er! mår ni bra? jag mår toppen, lite trött bara men annars kanon. har precis tagit på mig pjamasen så ska strax dra upp till badrummet och borsta tänderna. vad har ni gjort idag då?
jag har jobbat från 7-4. när jag slutata kollade jag lite på stan med lillsyrran, hämtade ut ett paket (ica-bankkortet) och tog en milkshake på vägen hem. kom hem med en t-shirt och en topp rikare, även 249 kr fattigare och inga spår av jeans, som var det jag var ute efter haha :)
på usa fronten så har det inte hänt mycket, ingenting rättare sagt. men det kommer väl, även om jag just nu är fly förbannad på EF för att jag inte har en aning om vart jag ska och vem jag ska till, trots att det inte är deras fel egentligen, hoppas bara inte att jag får en välkomstfamilj. vill ha min riktiga familj nuuuuu!
i lördags så var jag ju även i lidköping för lite fest, det var mycket trevligt och har träffat många nya människor och haft jävligt roligt. vill ni se bilder så får ni kolla här. från 16/7 alltså :)
nu ska jag i alla fall sova, blir inte s mycket bloggande just nu, har ingen lust, haha typ deprimerad pga ingen familj :( faaaan! aja, puss♥

Kommentarer
Postat av: Linda :)

hoppas det löser sig med familj snart! :/ Sov gott finis!♥

2011-07-19 @ 02:13:31
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0