hemma

åh herre jesus vad det är skönt att vara hemma. efter en vecka i Grekland och en vecka på Öland så kan jag säga att min tillfälliga dröm har gått i uppfyllelse, nämligen att komma hem! kan inte säga annat än att jag är död, men jag ska inte sova än på ett tag. jag har daaaaaamp. jag får damp på att jag inte fått en familj (när fan ska jag få en familj, vill inte åka till USA och vara föräldralös...), får damp på att jag och natalie aldrig kan ta ur tummen ur röven och träffas, skulle inte vi gå i pjamas med täckena runt om oss och mötas halvvägs klockan fem på morgonen eller? VI FÅR VÄL GÖRA DET DÅ. Får damp på att jag inte kommer hinna träffa min bästa vän waaay to much. ja här har ni dagens problem. min kamera har fått ceperyck och lämnade mig med stor sorg-vad gjorde jag för fel? så nu måste jag köpa en ny kamera innan jag åker också... great! kanske borde sova snart ändå, vet att jag kommer vakna upp med ett bögigt smile på läpparna imorgon bitti så kanske lika bra. nu fan ska det inte slösas med tid, här ska vi ta vara och spara på min lilla tid! peace

Kommentarer
Postat av: NATALIE

EMELIA!!! vi har ca två veckor på oss att verklighetsställa alla våra idiotiska planer så nu är det verkligen nu eller aldrig!!! NÄSTA VECKA VETTU, då är du min puss på dig

2011-07-10 @ 14:06:36
Postat av: NATALIE

EMELIA!!! vi har ca två veckor på oss att verklighetsställa alla våra idiotiska planer så nu är det verkligen nu eller aldrig!!! NÄSTA VECKA VETTU, då är du min puss på dig

2011-07-10 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0