närmar sig

Nr jag var borta på Kreta så fick jag hem en EF-tshirt och ven lite andra papper, b.la. mitt preliminära avresedatum. Jag fick en väldigt tidig (wave 2, om det nu var "wave" det hette) tid, nämligen 26-28 Juli! och det är jävligt snart, men eftersom detta bara är preliminära så brukar datumen ändras några dagar så det kan ju lika gärna bli någon gång i början av Augusti :D Så när jag sa det högt, att preliminärt så åker jag om ca 26 dagar, då jäävlar blev jag rädd. Haha så nu får ingen i familjen säga det, dom närmsta dagarna i alla fall :)
Men har bråttom till tandregleringen nu, ska hinna äta frukost innan!
EF HIGH SCHOOL CULTURAL EXCHANGE YEAR ABROAD - Det är vad det står, nu ser ni även färgen jag fått i Grekland, alltså ingen redigerad bild. Inte så värst mycket, men med tanke på att jag haft magsjuka några dagar och mulet väder en dag så är jag nöjjddd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0