oh god, i'm gonna miss u

jag har haft det sååååå mysigt hos farmor. min lille farmor, snälla generös, söta, fina, rolga, omtänksamma, spontana, glada, bästa, och vackra farmor. bättre farmor går inte att ha. du kan få mig att må som bäst när allt är som värst, vad jag älskar dig. vad jag kommer sakna dig (faktum är att jag sitter och fäller tårar just nu, fina farmor). vi gjorde lite småändringar på några plagg med hjälp av hennes favorit symaskinen, näst efter mig då. kollade på filmen pass it forward, så himla fin film. sedan skulle vi säga hejdå, inte hejdå hejdå, men hejdå för idag. och vi stod där vid dörren och kramades i 100 minuter, och grät. jag älskar dig farmor, väldigt väldigt mycket ♥
bilden vill inte vrida på sig, men hon är värd tusen vridningar på huvudet, minst. så det tycker jag allt ni kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0