onsdagkväll

vad skönt det ät ute! efter all tråkig packning så h'mtade simon mig och vi tog en promenad på billingen, fast så lat som han är så gick vi inte långt haha! men det var riktigt skönt, nu ligger jag i sängen och lyssnar på Jack Johnson, så jäkla bra hehe! varierad musik? yesss. nu ska jag stänga ner datorn och skriva i min dagbok, så jäkla gött att skriva ner sina tankar och allt sådant just nu, är ju så mycket som händer nu :) godnatt♥
Arizona. Juste, jag har ju preliminärt datum 26-28 juli men idag ringde EF. Eftersom jag inte fått familj än så kommer datumet ändras någon vecka, så troligen åker jag första veckan i Augusti :) men klagar absolut inte över det, då hinne jag jobba klart dom sista dagarna och ha lite sommarlov innan och inte stressa så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0