pointless

idag var det sista dagen på jobbet, wohooooo!! nu kan jag äntligen koppla av och bara njuta av sveriges sköna sommardagar tills jag far mot landet med nya möjligheter. ikväll har jag bara chillat hemma hos mamma, snackat med emelie och tagit en cykeltur med syrran. imorgon tänkte jag gå upp någolunda tidigt, sätta mig ute i gräset och äta frulle och sola. sedan ska jag möta upp emelie och sen ha avskedsfika med släkten. kommer nog bra, hoppas jag.
nu tänkte jag nog lägga mig och sova, kanske lyssna på lite musik eller sätta på någon film. funderar på om jag ska övernatta på studsmattan i natt med syrran... haha skulle varit lite häftigt. hörs imorgon, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0