question

anna om packlista/inköpslista:
hur mycket kostar det att vara utbytesstudent? :)
______________________________________________________
hej anna! jo det är en fråga jag får av ganska mycket och jag hade tänkt tipsa er om detta när jag kommer hem. programavgiften är ca 65 tusen. MEN det blir mycket mycket mer, vi är uppe i ungefär 80-90 tusen nu, och än har jag inte åkt haha! det är så mycket extra kostnader, visum, vaccinationer, när man ska ta sig till ambassaden och försäkringar osv osv. så är era föräldrar tveksamma med 65 tusen, säg då att man lär behöva lägga på kanske minst 10 tusen till, fast jag vet inte hur det vart för andra men det blir mycket extra kostnader man inte tänker på i början :) hoppas detta svaret räckte, hör av dig om du har något mer att fråga!Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0