tisdag

ååååh vad jag ogillar detta väder. hoppas det är fint nästa vecka då jag äntligen får lite sommarlov! känns som att jag knappt haft något, först en vecka sommarlov innan alla andra så då gjorde man ingenting, sen en vecka till då jag träffade lite kompisar, efter det en vecka i grekland, direkt efter var det en vecka på öland och direkt efter det så blev det tre veckors jobb. och ja, nu är jag ju på min sista vecka. så på fredag slutar mitt kommunjobb och så jobbar jag helgen för sista gången på typ ett år, så jäkla gött. har haft ett rätt kasst sommarlov ändå, grekland och öland har varit roligt men sommarlov för mig är mer att vara hemma och träffa kompisar och inte veta vad man ska göra nästa dag ! :)
nu ska jag sova, efter jobbet fick jag GÅ hem eftersom jag åkte bil imorses, tog en timma för mig att gå hem, det borde tatt typ 25 min nej nej. haha sov fan samtigit som jag gick, så resten av dagen har jag valt ut vad jag ska ha med mig för shorts, jeans, linnen och t-shirts till USA (det mesta iaf). men jobb imorgon också så måste verkligen sova nu. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0