today i don't feel like doing anything

hej på eeeeeeeeer! hur mår ni? jag mår bra, om man utesluter deprissionen av att ingen i USA vill ha mig (haha tänk om det är sååååå) och att jag tror jag börjar bli förkyld så är det väl toppen. jobbade för sista dagen idag på södran, vilket är jävligt gött. fast kommer sakna all down syndrom barnen, såååå söta!!!! imorgon är det jobb hos pappa + söndag. sen är jag ledig ända tills jag åker till USA, illllgött.
på måndag har jag avskedsfika med mammas släkt, vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. om ni inte redan visste det så vill jag verklige ha en placering nu, en familj. helt jävla sjukt vad jag längtar, inget känns ju verkligt om inte jag har en placering. vill ha ett ställe att söka på, jag kan hamna vart som helst i hela USA förutom alaska och hawaii då. sick

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Hej! Har du lust att ändra till Washington på min länk? :)



2011-07-30 @ 22:30:40
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0