EF t-shirt

Emma om 7e juni 2011:
Hej!
Fin blogg du har:) jag ska också till USA med EF i år, till Indiana:) läste det du skrev om ef- tshirt, ska man få en sån hemskickad till sig eller måste man be om det? Tänkte att jag hellre har en tshirt på mig när jag flyger, än väskan som vi fick eftersom den inte var helt i min smak;)...
Hoppas du får värdfamilj snart:)
Hej Emma! Tack så jätte mycket. Vad kul, du kanske vill lägga upp din blogg så kan vi länka varandra ?:) Ja alltså jag fick reda på några andra blivande utbytisar som var på avresemötet i sthlm, och där fick dom en t-shirt. MEN dom hade inte möjligheten att ta med t-shirtarna till Göteborgs avresemöte e(vet inte om det bara var till Göteborg) så jag skickade ett mail till dom och frågade, så då sa dom att t-shirtarna var på väg :) Så jag hoppas att man får hem dom snart, men du behöver absolut inte be om någon. Utan det är något alla kommer få, precis som den blåa EF väskan! Haha jo jag tänkte precis som dig där med EF tröjan istället för väskan, det är ju inte den snyggaste väskan jag har i alla fall, hehe :)
Hoppas jag du fick svar på dina frågor nu, och lycka till med värdfamilj och allt :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0