Fredag

Sitter och myser i sängen med min kisse synne! Kommer sakna henne sen, att alltid ha någon liggandes i armhålorna under natten och att alltid ha en tass med klor lekandes med mina ögonfransar när man sover typ 5 på morgonen.... du är allt speciell du ♥
Har varit så duktig idag, städat HELA mitt rum, rensat ut all skit och ja det blev riktigt fint! Nu ska jag gå upp och göra mitt vardagliga kvällsbesök på toaletten, sedan gå ner med syrran och bädda rent våra sängar! Åhh vad jag älskar att sova i nybäddade sängar....
Att man aldrig kan ha detta linne utan att se ut som värst plöffsot (bonne-orden kommer fram)
Linnet är i alla fall från BikBok, jeans Gina, väska H&M, stickad tröja BikBok och Converse!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

miss u!

2011-06-18 @ 15:34:21
URL: http://hannahlinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0