home!

Hej på er, hemma från Greeeecee nu!!! Kom hem för några timmar sedan, har ätit lite soppa och ska väl göra det snart igen tänkte jag, inte ätit något på över 2.5 dygn på grund av något virus på hotellet som hela familjen åkte på där borta... Så nu fan ska det ätas!! Har haft det superdupeer på Kreta, massa sol och bad :D
har inte riktigt tid för att blogga just nu, i alla fall inte ikväll. Har inte ens packat upp än, och imorgon klockan 8.20 ska jag vara på tandregleringen för att ta bor min tandställning, sedan vara hos vårdcentralen kl 11.00 för att ta typ 3-4 vaccinationer...  Sedan måste jag hem och packa om inför Öland en vecka, åka hem till mamma och sedan på lördag morgon tar vi bilen ner till Öland!
Från Greece, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0