saturday night baby

åååh jag är så trött men ändå så pigg! Har alltid så mycket tankar på kvällarna, och då kan jag aldrig riktigt somna... Min fina vän Hannah kommenterade mitt förra inlägg, vilken bra vän jag har, den där hannah med h ♥
Har haft fullt upp hela dagen idag, jobbade från halv tio till ett, Simon kom vid två och jag kom hem för 20 minuter sedan. Så jag har spenderat hela dagen med honom, gillar den killen!! Imorgon är det ännu mer jobb, har atällt klockan på halv åtta... jobbar från 20 över åtta till tidigast fem imorgon... Nästa veckan så är det väl fullt upp då med, på måndag kväll ska jag träffa simon innan jag åker till Kreta på torsdag, Hannah ska jag också träffa och även lite andra fina vänner! Jag är så jäkla glad att jag har så fina vänner i mitt liv, ni gör mycket ni!
Men nu antar jag väl att jag borde lägga mig i sängen och sova, vi hörs imorgon kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0