Tjejkväll

Hej på er! Nu sitter jag och lyssnar på Denise's stört sköööna spotify-lista. Peppar till Grekland, USA och till ikväll. Vid sex drar nämligen jag och Amanda till Hilda för lite tjejkväll med 5 andra brudar. Det blir god mat och förhoppningsvis massor med skratt som alltid. Ni får ha en riktigt bra kväll, hemma som borta. Nu är det ju som sagt lång helg tills på tisdag nästa vecka :)
Shortsen åkte på nu efter skolan förresten, så jäkla varmt ju. Har med mig svarta jeans till senare ikväll då det blir lite kyligare också. Nu ska jag plocka iordning lite i rummet och sedan ta mig något att äta, är aphungrig.

Kommentarer
Postat av: allie

Intervjun på Amerikanska Ambassaden tar lång tid.Vi hade tid kl 08.30.Vi var där kl 07.00.När insläppet börjar,tar det ca 1 timme innan man är inne.Frågorna där inne tar ca 30 min.Ha alla papper klara,om du glömmer nåt...då är det kört.Det är svinkallt där inne,så ta med en tröja.

2011-06-01 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0