Cirkus Emelia, Cirkus

Vet ni vad jag har kommit på?? Det är cirka 3 månader kvar tills jag åker till usa, runt 3 månader. det är helt jävla siiick alltså, 3 månader??? Jag kommer ihåg för två år sedan när jag satt hos min mamma i vardagsrummet och klickade hem informations papper, frågade mamma lite på skoj (va helt bombsäker på att jag aldrig skulle få det). Och för ett år sedan så fick jag beskedet, men fan vad det är jobbigt med denna process.
Först intervju, där man ska prata och skriva ett brev på engelska (inte så farligt). Sen alla jävla papper, alla vaccinationer(har fan typ 5 kvar) och sen nu massvis med papper för visum.
Men det är så jävla värt det, detta kommer bli ett av mina bästa år i hela mitt liv tror jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0