dagens lista

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Emelia Helena Samuelsson

Smeknamn: Olika! bl.a. melia och mela

Låt som när du är ledsen sörjer till: Finns många.

Beroende av: Äpple!!

Vad tror folk om dig: Något bra hoppas jag

Stämmer det: -

Vad får du oftast komplimanger för: Olika, hår, hy och ögon

Vad säger du för att imponera på någon: Haha, har ingen aning.

Hur imponerar man på dig: Testa mig.

Brukar du skratta för dig själv: JA

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Good morning. Nu har vi en timme till färjan men ska handla lite godis innan. Kram"

Var bor du: Skövde

Trivs du där: Jovars.

Äger du några converse: Orginella,vit.

Sprit, cider, vin eller öl: Får väl vara lite feminim och säga cider.

Brukar du bli för full: Har aldrig hänt.

Är du allergisk mot något: Nej.

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar.

Brukar du komma i tid: Oftast.

När mår du bra: När jag är lycklig, mycket som gör mig lycklig.

När blev du fotad senast: Igår

Hur känner du dig nu: Trött och opepp inför morgondagen..

Vanligaste färg på dina kläder: Naturliga färger.

Vad tycker du om fötter: Fötter är liksom.. fötter.

Vad saknar du: Listan kan bli lång.

Hade du en bra kväll igår: Kall men trevlig.

Favorit dryck på morgonen: Te eller Juice

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Till vardags: runt 22.00

Är du blyg: Nä.

Sysslar du med någon idrott: Bara gym/springer ute

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Möjligt, dock har det inte hänt mig.

Har du spytt offentligt: Har hänt.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Mycket!

Är du nöjd med ditt liv: Jag ska inte klaga.

Är du bortskämd: Vill jag inte påstå.

Vad gör du i morgon: Fikar med en gammal väninna

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ser inte upp till någon speciell.

Vad längtar du till: Grekland, sommar och USA.

Har du bra vänner och äkta vänskap: Absolut!

Vad använder du för schampo: Tar det som finns.

Hur gammal är du: 17 år.
Tycker du om någon nu:
Definitivt finns det känslor inblandade.

Gröna eller röda äpplen: Röda

Gillar du golf: Så länge det går bra!

Vilken tid gick du upp idag: 06.40

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej

Har du strumpor på dig nu: Svar, ja.

Är det okej att gråta: Pfft, ehm ja? asså va

När grät du senast: Nu i veckan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESA!

Bär du glasögon eller linser: Glasögon, allt för sällan

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Så länge jag tycker det ser bra ut spelar det ingen roll

Har du piercing: 3 st-

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja.

Solar du ofta: Om det är soligt, föredrar att bada

Är du bra på att laga mat: Vill jag inte påstå.

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Nja..

Är du musikalisk: Taktkänslan har jag, så jodå.

Vad dricker du helst när du är törstig: Något kaaalllt.

Vilken är din favoritglass: Choklad

Tror du på ett liv efter döden? Vet ej, men skulle vara kul.

Tycker du om sushi? Inte min grej det dära

Vad äter du helst när du ser på film: Lösviktsgodis/choklad/vatten

Har du tandläkarskräck: Mer stamkund än vad jag är går inte.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och.

Vilken ögonfärg har du: Bluue.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Har hänt.

Biter du på naglarna: Nej.

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Någon gång i veckan.

Senaste låt du hörde: On the floor - Jlo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0