friday friday friday

Heej Tjena Tja Hejsan!!!
Jag har precis tagit en kooort skän dusch. Hah, vad tog det? 5 min? Slått mitt rekord som var cirkus 10 min mer..
Min fredag har inte varit så värst farfylld, med tanke på att jag sitter här halv tolv och bloggar, heheh.
Jag var i skolan, jag köpte en ny  stoor resväska (behövs till bl.a. kreta, usa osv. min gamla är rätt liten) och sedan kom jag hem, åt thai mat som var gött as helll!! Drog till jobbet vid fyra, Simon hämtade mig på jobbet halv sju och jag kom väl hem runt elva nu.
Nu ska jag lägga mig i sängen direkt, imorgon ringer klockan på 8 för jobb. Sedan ska jag möta upp Erica så blir det tjejkväll hemma hos mig!! ♥ Vi hörs imorgon, pusssss
Från en fika på en mysig uteservering med Erica förra veckan, blåbärs-smooothien var såååå god!!

Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: Hej! Ja jag länkar dig :D

2011-05-07 @ 14:50:31
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0