frulle

Sitter och äter en jättegod frukost, A fil med bananer och K-special i och sen grovt bröd med linfrön, solroskärnor och pumpakärnor, och däremellan ost, gurka och salladsblad!!
Ska strax bege mig till badrummet för att göra mig iordning, idag börjar jag klockan tolv med matte och sen stå på torget och sälja bröd och kakor med klassen!! Ser ut som att det blir fint väder idag också illlgött ju!
Ikväll vet jag inte vad som händer, drar kanske till skara för lite festligheter jag har inte bestämt mig än. Men ni får ha en jätte fin dag allihopa, pusss!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

miss u sis,

ses om en vecka!<3

2011-05-20 @ 11:09:19
Postat av: Anonym

OKAY I WILL ANSURW HERE NEXT TIME THEN BABE.

2011-05-20 @ 13:16:26
URL: http://ttrytocathme.blogg.se/
Postat av: Anonym

ttrytocatchme.blogg.se *

2011-05-20 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0