Hair

Jag såg precis att maria hade gjort ett inlägg om hur man får en sådan där snygg "bulle" på håret. jag tycker det är både riktigt snygg men också elegant och stilrent.
(bilden är från maria, som jag länkade i början av inägget) Detta är då "bullen" och den gör man tydligen på typ 2 min? Ska köpa hem en sådan där sak som man fixar den med, kostade tydligen bara 45 spänn inkl skatt. Som gratis!!
Nu ska jag strax bege mig mot stan, ska kika i några affärer, gå på möte på jobbet och sedan shoppa lite med lollo!! Ha en bra torsdag. pusss

Kommentarer
Postat av: Victoria

Absolut, länkar dig direkt. Kram :)

2011-05-05 @ 18:44:59
URL: http://vickanusa.blogg.se/
Postat av: ellllleen

tjena, duu..

konstigt nog vill inte lollo handla till dig..

inte till nån, hon sagt det,

2011-05-06 @ 09:56:03
Postat av: ellen

jag menar att dom inte har pengar till det,

eftersom vi håller på att bygga hus, FÅR BETALA DITT USA, och massa mer, konstigt nog :P



puss!

2011-05-06 @ 18:05:02
URL: http://eellenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0