hej hejsan halloj

har precis borstat gaddarna och tvättat bort mascaran. Nu är jag redo för en väldigt nära vän, nämligen sängen. Ska lägga mig ner och läsa igenom lite letters about the exchange year. Jäkla ovanligt att jag inte kollar one tree hill men jag har en tendens att det blir så sent då så detta får bli min underhållning ikväll.
Tidigare idag har jag varit i skolan (haft lektion ute i världens värme) och efter det hämtade simon upp mig. Vi satt ute och spelade kort och smälte choklad som vi doppade jordgubbar, banan och äpplen i. Riktigt gott!!! Imorgon åker jag till lidköping för tredje gången denna veckan så kommer icke att bli någon bra uppdatering, precis som det varit hela denna vecka!!
Ha det bra, pusss
saknar min bästavän!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0