information

Den 29e Maj drar jag ner till göteborg med lollo och papi. Dagen kommer bjudas på b.la. avresemöte inför USA :) Är riktigt taggad för det är ett steg närmre usa, + att jag kommer få träffa mer folk som ska åka :)
Nu är det ganska fullt upp med papper hit och dit, ska pixa nytt pass på torsdag som kommer onsdag nästa vecka, då ska jag börja ta tag i visum papperna (måste ha nya passet för det) och boka tid för intervju hos amerikanska ambassaden. Sen ska jag förhoppningsvis få en tid tre veckor innan 23 juni för jag får tillbaka passet+visumet två veckor efter intervjun och det måste hinna komma hem innan 23 då jag ska till grekland och jag tror icke grekerna går med på att åka in i landet utan pass. nej nej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0