Luggage

Jag har länge haft frågan i mitt huvud "Hur fan ska jag kunna packa för ett år i min rosa resväska med normalstorlek??" Jo den frågan behövs ej ställas mer. I går så tralla jag till affären och köpte mig en ordentlig resväska, det kommer väl lite mer info om den senare för jag vet några som ska iväg och har ingen aning om vad dom ska ha för resväska!!
Denna resväska (som är mycket större i verkligheten, ingen aning om varför den ser fjuttig ut här) blev min för 1000 spänn. Det är en Epic som jag hört väldigt bra saker om. Den rymmer 125 L och väger ca 4 kg.
Sedan så funderar jag på om jag bara ska ha denna med mig till usa, och sen komma hem med två. Eller ta med mig två resväskor och komma hem med 2? (haha lär bli 4) Tror jag bara tar med mig en om det räcker, har ju handbagage också!! Är i alla fall ännu mer pepp för resan nu, fast får ju inte glömma att jag kommer inviga den till Kreta om cirkus en månad först.
It's gonna be perfect baby, now it's finally gonna happen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0