Måndagskväll

Sitter och myser med One Tree Hill och en stor kopp varm thé, blue fruit är den godaste!! Hah vilka slappa dagar jag har, idag har jag bara haft skola, idrott i två timmar som tog rejält på konditionen, spelat piano och myst med familjen. Kan HELA introt nu med båda händerna, är fan stolt efter 3 timmars spelande.
åååh nu ser jag att det regnar ute också, fan vad mysigt. Jag älskar regn på kvällarna (då man inte tänkt vara ute), speciellt om man sitter i en bil på väg hem från t.ex frankrike, som 2006, det regnade och åskade hela natten och vi satt i bilen. jag älskar det, så jävla mycket härligare att sova i en bil med det vädret än i sin egna säng, skojar inte alltså. Det är lite konstigt om man tänker efter, jag hatar verkligen att sova ensam. Och då menar jag inte att inte sova i samma säng med någon, utan att bara veta att min bästa kompis ligger i soffan i rummet och sover som det alltid var med natalie när vi umgicks varje dag, och som när pappa har fest hemma och har på hög musik med massa folk på övervåningen och jag ligger och sover, så vaknar jag några gånger på natten av all musik och folks prat. Det är något jag verkligen älskar, det är då jag känner mig som tryggast. Då behöver jag inte vara rädd och kan sträcka på mig medans jag sover, istället för att ligga ihopkuren och vara rädd för att någon ska komma och dra en i fötterna (är livrädd för det varje jävla natt, ligger fortfarande med täcket under fötterna så ingen kan ta tag i dom och har fortfarande täcket upp till näsan för att jag inte ska se så bra, precis som när jag var 7 år. och nu 10 år senare är det samma visa om och om igen, varje jädra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0