today is a great day

Hej på er! Har legat ute i någon timma nu, sen klockan tre till och från. Det är ju as gött väder ute. Tummen upp för shorts igen!! Hur mår ni då? jag mår toppen, har lite saker som oroar mig. Vissa saker av dom har lite med usa att göra,
  • Amerikanska ambassaden. Hur fan ska jag göra?? Det finns en tid 22 juni, dom har passet i två veckor och jag åker till grekland 23 juni. Blir lite tight där, sedan har dom en tid 5 juli eller vad det var, tyvär så är jag på Öland då, antingen får jag på något sätt ta mig till stockholm över dagen från öland och gå på intervjun. Eller så fixar jag ett tillfälligt pass till grekland som kostar ca 1000 spänn och bokar tid den 22. Eller... så åker jag helt enkelt till öland lite senare. Men veckan i öland med min mamma är den enda veckan jag har med henne, sedan jobbar jag resten av juli och någon gång i augusti åker jag. Kan vara 1 augusti och det kan vara 1 spetember. Jag vet ju inte så jag vill ta vara på tiden med mamma.
  • Hur ska jag göra med datan? Får inte ta med mig min mac från skolan, och den vi har hemma är helt jävla cepe. Någon som har något vettigt och trovärdigt tips?
  • FAN!!! Kom just på att jag inte bokat för mina sprutor, jag måste göra det imorgon!!! Fan också...
Vill hitta på massor med saker nu, träffa kompisar, träffa min familj hos mamma.. Imorgon är det vanlig skola sen är jag ledig torsdag,fredag,lördag,söndag och måndag. Sedan är det bara 4 dagar kvar i skolan nästa vecka varav ingen med vanliga lektioner. På lördag ska jag träffa erica, släkten kommer hit och firar mamma(louise). På torsdag kanske jag ska hänga med på båtresa med klassen, ta båten till någon ö och grilla och ha det bra. FAN nu glömde jag ju av att jag jobbar på lördag förmiddag och heöa söndagen haha. Aja jag då behöver jag inte oroa mig så mycket för helgens planer då...
Tänkte snart ta en dusch och sedan ta en promenad och handla massa frukt till imorgon, då ska vi fika med skolan i boulonger! Ja, det låter som en bra ide :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0