andra november

Igar var en mycket bra dag! Jag stannade hemma fran skolan, jag fick ju sadar jatte ont i magen i mandags kvall, och det gick inte over forens omrking luch igar. Jag gick upp vid atta och skypade med styvmamma, syrran och loll-brorsan. Vi pratade val pa i mer an tva timmar tror ja, det var mycket mycket mysigt! Sen kolade jag pa tva filmer, stallde och borjade vispa ihop pannkakssmet. Haha sen nar det skulle borja stekas sa gick det samre, jag fick inte igang gasol-spisen. Jag har anvant den forut, men tydligen maste man vanta nagra sekunder precis nar man vridit nagon cm, och sen vrida till vilken varme man vill ha pa. och jag vantade aldrig, sa det luktade gasol i hela huset efter tio min da lauren kom hem och hjalpte mig. Men pannkakor blev det, ratt goa ocksa. Tom gillade dom minsann, han at typ 6 stycken! lauren ar en liten pussy och vagade inte ens testa, du far lara henne att testa pa nya matratter pappa!!
sen fick dom paketet fran min styvmamma och pappa, det var tva cd skivor, Jill Johnsson & Sebastian Wijk, en pase geisha, marianne och algrehns bilar! mycket uppskattat, vantar bara pa mammas paket till mig nu...
Idag har det inte hant mycket, vart i skolan, det har spo-regnat hela dagen sa vi fick springa ut till bilen! nu har jag och lauren kakat morotter och tagit ut&in disken, senare ska vi baka chocolate chip cookies for imorgon ar det Ben's fodelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0